Întrebări frecvente

Principală Întrebări frecvente

Care sunt actele necesare care trebuie prezentate pentru primirea ajutorului de deces?

Ajutorul de deces este acordat unei singure persoane, care deține dreptul de a primi acest ajutor, în baza cererii depuse și a următoarelor documente:

  • actul de identitate (copie și original) a persoanei care solicită ajutorul de deces;
  • actul de deces (original și copie);
  • alte acte care confirmă cheltuielile de deces.

În cazul nașterii unui copil mort, la cerere urmează să fie anexate următoarele documente:

  • actul de identitate (copie și original) a persoanei care solicită ajutorul de deces;
  • certificatul eliberat de instituția medicală, care confirmă că copilul a fost născut mort;
  • alte acte care confirmă cheltuielile de deces.

Solicitantul, membru de familie, este obligat să confirme gradul de rudenie prin următoarele documente:

  • certificat de naștere (copie și original);
  • certificat de căsătorie (copie și original).
ABONEAZĂ-TE
PENTRU NOUTAȚI
CONTACTE

Despre serviciul ”POȘTA PRIMARULUI”

”Poșta Primarului” este o sursă de informații bogate în noutăți și date, furnizate la momentul oportun, într-un format inteligibil. Scopul constituirii acestei pagini este de a contribui la productivitate la locul de muncă al angajaților instituțiilor publice de nivelul I, în vederea asigurării unei activitați mai eficiente.

Abonează-te la NOUTĂȚI

Solicită transmiterea conținuturilor noi publicate pe portal prin e-mail!