Toată legislația Republicii Moldova necesară în activitatea de zi cu zi într-un singur loc.

Asigurări, contabilitate, impozite și taxe, servicii sociale, toată informația necesară pentru buna funționare a APL structurată în cel mai accesibil mod.

Legislația Republicii Moldova, hotărâri de guvern, jurisprudență, regulamente, formulare și modele de acte toate într-un singur loc pentru fluidizarea circuitului informațional și prevenirea blocajelor în activitatea zilnică. Consultați printr-un singur click actele normative relevante autorităților publice locale însoțite de ultimele actualizări disponibile. Legislația fiscală a Republicii Moldova, Legislația muncii în Republica Moldova, în domeniul comerțului, educației, culturii, turismului și sportului, legislația în domeniul funciar, urbanism și amenajare a teritoriului, mediu și sănătate publică, licitații, contracte, granturi, servicii sociale precum și alte domenii de interes pentru personalul din autoritățile administrației publice.

Legislația se referă la pregătirea și adoptarea legilor de către un organism legislativ prin procesul său de elaborare a legii. Un proiect de lege sau un proiect de hotărâre de guvern este un proiect sau o versiune tentativă a ceea ce ar putea deveni parte a legii scrise.

Care este scopul legislației?

Legislația are scopul de a reglementa, de a autoriza, de a scoate în afara legii, de a furniza fonduri, de a sancționa, de a acorda, de a declara sau de a restrânge. Adoptarea actelor legislative implică în primul rând identificarea unei probleme concrete într-un mod eficient. Atunci când se implică în legislație, redactorii și factorii de decizie politică trebuie să ia în considerare cele mai bune căi posibile pentru a aborda zonele cu probleme și pentru a identifica cele mai potrivite soluții. Printre soluțiile posibile în cadrul unui proiect de lege sau proiect hotărâre de guvern ar putea implica implementarea de sancțiuni, vizarea comportamentelor indirecte, autorizarea sau neautorizarea unor acțiunii, etc.



înapoi

Nu ai găsit răspuns la ceea ce cauți?

Întreabă în Forum sau Adresează o întrebare specialiștilor noștri

ABONEAZĂ-TE
PENTRU NOUTAȚI
CONTACTE

Despre serviciul ”POȘTA PRIMARULUI”

”Poșta Primarului” este o sursă de informații bogate în noutăți și date, furnizate la momentul oportun, într-un format inteligibil. Scopul constituirii acestei pagini este de a contribui la productivitate la locul de muncă al angajaților instituțiilor publice de nivelul I, în vederea asigurării unei activitați mai eficiente.

Abonează-te la NOUTĂȚI

Solicită transmiterea conținuturilor noi publicate pe portal prin e-mail!